لوله بازکنی در شهرک والفجر با تجهیزات کامل و پیشرفته در خدمت شما عزیزان می باشد. از آنجایی که این شرکت لوله بازکنی شبانه روزی می باشد شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز با این مرکز فوق تخصصی تماس بگیرید ( 09128506212 ) علاوه بر این تمامی پرسنل این مرکز تمامی خدمات لوله بازکنی نظیر : رفع گرفتگی لوله ، تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب ، نشت یابی سیستم لوله کشی ، رفع نم و رطوبت بطور تضمینی و فوری ارائه خواهد داد.

با ما همراه باشید تا در ادامه خواهیم گفت :

  • خدمات لوله بازکنی شهرک والفجر تهران
  • موقعیت مکانی شهرک والفجر در تهران
  • تجهیرات پیشرفته لوله بازکنی در شهرک والفجر

** لوله بازکنی فوری در شهرک والفجر در خدمت شما عزیزان می باشد وقت شما برای ما ارشمند است **

تماس سریع با کارشناس

خدمات لوله بازکنی شهرک والفجر تهران

لوله بازکنی پارس کمک در راستای جلب رضایت مشتری و همچنین رعایت حقوق آنها سعی می نمایند تا بهترین خدمات لوله بازکنی را ارائه دهد. از این رو مشتریان عزیز در منطقه 6 تهران ی تونند با خاطری آسوده با این مرکز لوله بازکنی تماس بگیرند.

خدمات لوله بازکنی در شهرک والفجر تهران به شرح زیر می باشد :
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه 6 تهران با استفاده از تجهیزات پیشرفته و حرفه ای و همچنین تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب بدون تخریب و رعایت کامل نظافت.
  • رفع بوی بد سرویس های حمام و توالت در شهرک والفجر
  • رفع گرفتگی کفشور حمام و پارکینگ و پیلوت
  • تخلیه چربی گیر رستوران ها
  • خارج کردن اشیاء قیمتی و جواهرات از لوله فاضلاب
  • رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی و روشوی دستشویی
  • ارائه تمامی خدمات لوله بازکنی با قیمت ارزان و اعزام لوله بازکن حرفه ای و مجرب در کمترین زمان ممکن.
  • ارائه خدمات لوله بازکنی تضمینی و فوری در منطقه 6 تهران

 

موقعیت مکانی شهرک والفجر تهران

یکی از شهرک‌های شمال تهران شهرک والفجر است. طبق تقسیمات شهرداری تهران، این شهرک در منطقه ۶ شهرداری، ناحیه ۶، در ضلع شمالی محله یوسف آباد-امیرآباد واقع است.

می توان گفت شهرک والفجر در ناحیه شمالی محله امیرآباد و شمال غربی محله یوسف‌آباد قرار دارد و از شمال به بزرگراه شهید همت، از جنوب به بزرگراه حکیم، از غرب به خیابان کارگر شمالی (امیرآباد سابق) و بزرگراه چمران، و از شرق به خیابان شیخ بهایی جنوبی محدود می‌شود.

از خیابان های اطراف این محله می توان به خیابان ایرانشناسی ، خیابان پانزده خرداد ، خیابان دوازده اردیبهشت و خیابان شهرداری اشاره نمود.

** تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب را به لوله بازکنی فوری در شهرک والفجر بسپارید **

لوله بازکنی در ونک تهران نیز آماده خدمت رسانی به ساکنین محترم این منطقه می باشد.

تجهیرات پیشرفته و مدرن لوله بازکنی والفجر در تهران

متخصص لوله بازکن شهرک والفجر با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته در کمترین زمان ممکن به رفع مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب و رفع نم و طوبت و همچنین تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب می پردازند از جمله ای تجهیزات و دستگاه های مدرن عبارت اند از : فنر لوله بازکنی برقی ، دستگاه کمپرسور هوا  (air compressor) ، دستگاه واتر جت (water jet) می باشد که در ادامه با طرز کار این دستگاه ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

تجهیرات پیشرفته و مدرن لوله بازکنی والفجر در تهران

  • دستگاه فنر لوله بازکنی

متخصص لوله بازکنی شهرک والفجر برای اینکه به هنگام رفع گرفتگی لوله کمترین آسیب را به لوله فاضلاب وارد شود از فنر لوله بازکنی برقی استفاده می نماید طرز کار این دستگاه به این صورت می باشد : پس از آنکه دستگاه را به برق متصل نمودیم باید سرفنر مورد نظر را به سر فنر دستگاه لوله بازکنی وصل کنیم و بعد فنر دستگاه لوله بازکنی را به آرامی از محفظه مخصوص فنر که روی دستگاه لوله بازکنی است خارج کرده و وارد لوله فاضلابی که دچار گرفتگی شده است می‌کنیم.

آنقدر فنر دستگاه لوله بازکنی را داخل لوله فاضلاب وارد می‌کنیم که سر فنر دستگاه لوله بازکنی به محل گرفتگی لوله فاضلاب برسد. سپس کلید «روشن» دستگاه لوله بازکنی را فشار می‌دهید تا موتور دستگاه لوله بازکنی شروع به حرکت کند.

  • دستگاه واتر جت (water jet)

دستگاه واتر جت یکی از پیشرفته ترین دستگاه های شرکت لوله بازکنی در شهرک والفجر می باشد که با فشار آب به رفع گرفتگی لوله فاضلاب کمک می نماید. اگر رفع مشکل سیستم لوله کشی ساختمان شما به این دستگاه نیاز دارد حتما با لوله بازکن شهرک والفجر تماس بگیرید.

  • دستگاه کمپرسور هوا  (air compressor)

این دستگاه با فشار زیاد هوا گرفتگی لوله فاضلاب را از بین برده فقط باید دقت داشته باشید برای استفاده از این دستگاه باید تمامی خروجی لوله ها را ببندید.

کلام آخر

لوله بازکنی در شهرک والفجر در تهران یکی از بهترین لوله بازکنی در تهران می باشد و تمامی متخصصان این مرکز از بین افراد کارآزموده و حرفه ای منتخب گردیده و شما با اطمینان خاطر تمام  می توانید با این مرکز تخصصی تماس حاصل فرمایید.

** از انتخاب شما متشکریم **