اگر در منطقه گیشا و یا شهر تهران نیاز به لوله بازکن حرفه ای در تهران داشتید فقط کافیست با لوله بازکنی گیشا تهران با تیم حرفه ای و تجهیزات مدرن تماس بگیرید تا کارشناس لوله بازکنی گیشا در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شود و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما بپردازد.

تیم حرفه ای لوله بازکنی گیشا جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب و همچنین تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب و نشتیابی در خدمت شما ساکنین محترم خیابان گیشا میباشد.

لوله بازکنی گیشا تهران با تیم حرفه ای و شبانه روزی

برای خواندن بقیه مقاله شامل موارد زیر با ما همراه باشید :

  • خدمات لوله بازکنی گیشا تهران با تیم حرفه ای و تجهیزات مدرن
  • دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی شرکت لوله بازکنی گیشا
  • دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه گیشا تهران

خدمات شرکت لوله بازکنی گیشا تهران

هدف اصلی کادر و تیم حرفه ای لوله بازکنی گیشا تهران جلب رضایت و رعایت حقوق مشتریان عزیز این شرکت میباشد و جهت تحقق یافتن این هدف تلاش میکنند تا بهترین خدمات لوله بازکنی را در تمام مناطق تهران بخصوص محله گیشا ارائه میدهد. و شما عزیزان ساکن محله گیشا تهران در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب میتوانید با شرکت لوله بازکنی در تهران مستقر در منطقه گیشا تماس بگیرید.

شرکت لوله بازکنی گیشا در تهران خدماتی از جمله تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب، تشخیص علت نشت نم و رطوبت و رفع گرفتگی لوله فاضلاب را با دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی و کمترین تخریب در ساختمان ارائه میدهد.

شرکت پارس کمک با استخدام  متخصص حرفه ای لوله بازکن و همچنین با استفاده از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی ارزان ترین خدمات لوله بازکنی را به شما عزیزان ارائه میدهند. و شما ساکنین محترم محله پل گیشا میتوانید با خیالی آسوده رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل و محل کارتان را به شرکت لوله بازکنی پل گیشا بسپارید.

تماس سریع با کارشناس

**اگر در محله گیشا به دنبال لوله بازکن حرفه ای هستید با شرکت لوله بازکنی تضمینی گیشا تماس بگیرید**

خدمات لوله بازکنی در گیشه تهران توسط شرکت پارس کمک به شرح زیر می باشد:

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب (آشپزخانه، دسشویی، حمام، پیلوت، و ...)
  • رفع نم و رطوبت
  • رفع بوی بد چاه
  • تعویض لوله کشی ساختمان
  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه های پیشرفته
  • نصب توالت فرنگی
  • و کلیه خدمات مرتبط با لوله های فاضلاب و خرابی آن ها

تجهیزات پیشرفته شرکت لوله بازکنی گیشا در تهران

امروزه شرکت های حرفه ای لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدگی لوله از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی مانند دستگاه واتر جت و فنر لوله بازکنی و همچنین لوله بازکنی با دستگاه کمپرسور هوا استفاده میکنند. زیرا استفاده از این نوع دستگاه ها مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب را در کمترین زمان و همچنین کمترین تخریب در ساختمان رفع می کند.

لوله بازکنی گیشا تهران با دستگاه واتر جت لوله بازکنی

دستگاه واتر جت لوله بازکنی

واترجت یکی از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات لوله بازکنی میباشد. که این دستگاه واتر جت متشکل شده از یک شلنگ آب است که قادر به تحمل فشار بسیار زیاد آب است این دستگاه به یک پمپ متصل می شود که میتواند آب را تحت فشار بسیار زیادی به بیرون هدایت کند.

باز کردن لوله فاضلاب با دستگاه فنر لوله بازکنی

دستگاه کمپرسور هوا و یا تراکم هوا 

با استفاده از این دستگاه میتوانید با کمترین تخریب گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را رفع نمایید. روش استفاده از فنر لوله بازکنی به این صورت می باشد که شما ابتدا باید دستکش مخصوص بپوشید و سپس دستگاه فنر را به برق متصل کرد(برخی دستگاه های بزرگ نیاز به برق 3فاز دارند).

سپس بسته به تشخیص گرفتگی لوله ای که داده اید سرفنر مورد نظر را به سر فنر دستگاه لوله بازکنی وصل می‌کنید و سپس از اتصال فنر به سر دستگاه هیدرولیک اطمینان حاصل میکنم و فنر دستگاه لوله بازکنی را به آرامی از محفظه مخصوص فنر که روی دستگاه لوله بازکنی قرار گرفته است خارج کرده و تا جایی که امکان دارد وارد لوله فاضلابی که دچار گرفتگی شده است می‌کنیم.

لوله بازکنی گیشا با دستگاه کمپرسور هوا و یا تراکم هوا

نحوه لوله بازکنی با دستگاه کمپرسور هوا به این صورت است که ابتدا باید دهانه تمامی لوله های آب را با درپوش و یا تکه پارچه ای بپوشانید و سپس دستگاه را به برق متصل نمایید و دهانه دستگاه را در لوله فاضلاب قرار دهید و بعد دستگاه را روشن نمایید و این دستگاه با فشار هوا و تراکم هوا چربی و رسوبات و خورده موهای چسبیده به دیواره لوله فاضلاب را آزاد می نماید.

توضیحی مختصر درباره موقعیت مکانی منطقه گیشا تهران

گیشا یکی از محله‌های شمال غرب تهران واقع در منطقه ۲ تهران است که از شرق به بزرگراه چمران (اتوبان پارک وی) و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (بزرگ راه ایوبی) و از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد (بزرگ راه فرحزاد) محدود است. خیابان اصلی گیشا با طول تقریبی ۱٫۵ کیلومتر بزرگراه جلال آل احمد را به صورت مستقیم به بزرگراه حکیم متصل می‌سازد.

شما ساکنین محترم خیابان گیشا تهران و یا منطقه 2 در صورتی که نیاز به رفع گرفتگی لوله فاضلاب با این دستگاه ها را دارید میتوانید با شرکت لوله بازکنی گیشا تهران با تیم حرفه ای و تجهیزات مدرن تماس بگیرید. تا در کمترین زمان ممکن مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان رفع گردد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب در پونک

 پارس کمک بهترین شرکت لوله بازکنی در تهران 

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه گیشا تهران

دلایل متعددی باعث گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان در محله پل گیشا میشود. اما دلیل اصلی گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان های منطقه گیشا تهران افتادن شیئی خارجی به داخل لوله فاضلاب توالت و یا حمام است که این شیئ جلوی خروج آب از لوله را میگیرد و باعث ترکیدگی و یا گرفتگی لوله فاضلاب میشود.

در صورت مشاهده چنین اتفاقی رخ داد سریعا با لوله بازکنی سریع و فوری پل گیشا تهران تماس بگیرید. و همچنین از دلایل دیگر گرفتگی لوله فاضلاب میتوان به گیر کردن تفاله چایی در سیفون سینک ظرفشویی است و همچنین خالی کردن روغن باقیمانده در ظروف آشپزی درون سینک نیز باعث گرفتگی لوله فاضلاب میشود.

((رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان در منطقه 2 تهران به لوله بازکنی گیشا بسپارید))

درباره پارس کمک

شرکت پارس کمک یک شرکت باسابقه در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران است که توانسته با خدمات ارزنده رضایت حداکثری مشتریان را به همراه داشته باشد. برخی از ویژگی های شرکت لوله بازکنی پارس کمک به شرح زیر هستند:

  • نیروی لوله بازکن آموزش دیده و مجرب
  • برخورداری از دستگاه های بروز لوله بازکنی 
  • اعزام سریع نیرو به محل
  • ارائه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی 
  • ارائه خدمات تضمینی
  • قیمت لوله بازکنی مقرون به صرفه و رقابتی که تحت نظر اتحادیه می باشد.

برای درخواست نیروی متخصص لوله بازکن در گیشا تهران تنها کافی است با پارس کمک تماس بگیرید.