گرفتگی لوله ساختمان و دردسرهای آن برای هر صاحبخانه ای به کابوس تبدیل شده. اما دیگر جای هیچ نگرانی وجود ندارد مخصوصا برای ساکنان عزیز منطقه چیذر تهران چون لوله بازکنی چیذر تهران با قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان میباشد.

کافیست با این شماره 09128506212 تماس بگیرید. متخصص لوله بازکن چیذر تهران در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شود تا به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما بپردازد.

لوله بازکنی در چیذر تهران بوصورت 24 ساعته و فوری  

توضیحی مختصر در مورد منطقه چیذر تهران :

چیذَر یکی از محلات واقع در منطقه ۱ شهر تهران است. چیذر در قدیم یک روستا بوده که بعداً با گسترش شهر تهران، جزئی از این شهر شده‌است. چیذر در میان محله‌های قیطریه، دزاشیب، اختیاریه، فرمانیه و کامرانیه واقع شده‌است و از جنوب به بزرگراه صدر محدود می‌شود.

ساکنین بلوار شهید اندرزگو در شمال، اطراف امامزاده علی اکبر چیذر و خیابان های دیگر این محله می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در سیستم لوله کشی ساختمان خود و گرفتگی لوله آشپزخانه، حمام و غیره با شرکت لوله بازکنی چیذر تماس بگیرند تا به سرعت برای شما لوله بازکن حرفه ای ارسال نماییم.

در ادامه تمامی این موارد را توضیح خواهیم داد : 

  1. چگونه از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کنیم.
  2. لوله بازکنی به روش ساده.

شرکت لوله کنی منطقه چیذر سعی بر این دارد که بهترین خدمات لوله بازکنی با قیمت مناسب به شما دوستان ارایه دهد. و همچنین این امکان را فراهم نموده تا اگر در ایام تعطیل و یا بعد از اتمام ساعات کاری، مشکل گرفتگی لوله و ترکیدگی لوله در منطقه چیذز تهران پیش آمد نگران نشود چون لوله بازکنی چیذر تهران شبانه روزی می باشد و شما بدون هیچ نگرانی تماس بگیرید تا لوله بازکن با سابقه با بهترین تجهیزات لوله بازکنی به تشخیص درست نم و رطوبت و نشت یابی به رفع گرفتگی لوله منزل شما بپردازد.

تماس سریع با کارشناس

لوله بازکنی چیذر تهران با قیمت مناسب

چگونه از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کنیم

گرفتگی لوله و ترکیدگی لوله و نشت نم و رطوبت دلایل مختلفی دارد که همه ما کم و بیش با آن اشنایی داریم .

علت گرفتگی لوله فاضلاب سرویس توالت و توالت فرنگی می تواند مانند گیر گردن شیی خارجی یا انداختن دستمال توالت در چاه فاضلاب و پوسیده شدن لوله فاضلاب و ... باشد.

و همینطور در گرفتگی لوله وان و سرویس حمام میتواند به علت افتادن شیی خارجی مانند درب شامپو و ...  و جرم و چربی ناشی از شستشو باعث گرفتگی لوله فاضلاب حمام شود. میتوانیم با راه های مختلفی از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کنیم.

از لوله فاضلاب منزل به عنوان سطل آشغال استفاده نکنیم. و به هنگام شستن ظروف حواسمان باشد تا اشغال هایی مانند تفاله چای و برنج و ... به داخل لوله فاضلاب نروند.

میتوانیم بعد از هر بار شستشوی ظروف در سینک ظرفشویی مقداری آب جوش را در سینگ بریزیم تا چربی ناشی از شستشوی ظروف در دیواره لوله بخوبی شسته شود.

و همچنین برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب سرویس حامام و توالت و سینک ظرفشویی میتوانیم گاهی با مواد شوییند مانند جرم گیر بشوییم تا رسوبات و جرم در لوله را به نسبت تمیز کنیم.

  روش های پیشگیری از گرفتگی لوله در چیذر

لوله بازکنی به روش ساده و آسان

چند روش برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد که ما در این مطلب برای شما بصورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

یکی از راه های رفع گرفتگی لوله چیذر تهران تماس با لوله بازکنی چیذر تهران است که شما در صورت مشاهده علایم گرفتگی لوله فاضلاب میتوانید با شرکت لوله بازکنی چیذر تماس بگیرید تا گرفتگی لوله منزل و یا محل کارتان به راحتی و با کمترین تخریب و رعایت کامل نظافت رفع گردد.

راهایی دیگر مانند استفاده ار تلمبه پلاستیکی نیز در برخی موارد پاسخگو بوده. شما میتوانید قسمت انتهایی پلاستیکی تلمبه را به دهانه لوله فاضلاب بچسبانید و آن را به بالا و پایین تکان دهید تا تلمبه با عمل تراکم هوا بتواند شیی و یا جرم و رسوبات لوله فاضلاب را آزاد کد.

 

لوله بازکنی با استفاده از تلمبه پلاستیکی

با استفاده از محلوله لوله بازکن و جوهر نمک نیز میتوان گرفتگی لوله را رفع کنید. اما این روش در دراز مدت باعث پوسیدگی لوله و یا ترکیدگی لوله فاضبلاب شده  و یا باعث نشت نم و رطوبت در دیوار و سقف ساختمان می شود. اگر مجبور شدید و ابزار دیگر در منزل وجود نداشت از این روش استفاده کنید و هنگام اشتفاده از این محلول حتما از ماسک بهداشتی استفده کنید.

دستگاه فنر نیز با کمترین آسیب به لوله فاضلاب می تواند گرفتگی لوله را برطرف کند و نحوه کار دستگاه فنر به این صورت می باشد.

دو نوع فنر لوله بازکنی داریم: برقی و دستی و تفاوت این دو در سرعت حرکت اوناست. از فنر لوله بازکنی برای باز کردن لوله هایی با گرفتگی های سخت استفاده میشود. فنر لوله بازکن وسیله ای مانند دریل هست که از موتور و فنر تشکیل شده که فنر وصل شده به سر اون دارای انعطاف می باشد تا قابلیت خم شدن در لوله را داشته باشد.

بعد از روشن کردن فنر لوله بازکن، فنر رو آروم وارد لوله کنید تا به گرفتگی برسه و این کار رو ادامه بدهید تا مواد جامد سخت به داخل چاه حرکت کند. در استفاده از دقت کنید تا هنگام چرخش از داخل لوله خارج نشود، اگه تجربه این کار رو ندارید از افراد فنی کار و لوله بازکنی چیذر کمک بگیرید.

خدمات لوله بازکنی چیذر تهران

  • پایه و اساس خدمات لوله بازکنی چیذر اخلاق مشتری مداری این شرکت است.
  • لوله بازکنی با قیمت مناسب.
  • دارای بهترین تجهیزات مدرن و به روز لوله بازکنی.
  • لوله بازکن حرفه ای و با تجربه با قیمت مناسب.
  • لوله بازکنی چیذر تهران شبانه روزی می باشد.
  • تشخیص صحیح گرفتگی لوله و نشت یابی.

اطمینان و آرامش را با خدمات شرکت ما تجربه کنید