اگر برای بازکردن لوله فاضلاب خود نیاز به کمک دارید همین حالا تلفن خود را بردارید و شماره تلفن 09128506212 لوله بازکنی فردوسی غربی در تهران با نیروهای متخصص تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن نیروهای متخصص لوله بازکنی در محل شما حاظر شوند و با تجیزات کامل خود در جهت رفع گرفتگی لوله شما را در خیابان فردوسی غربی اقدام کنند.

تماس سریع با کارشناس

در ادامه خواهیم گفت 

  • نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟
  • در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب در فردوسی غربی چه کار کنیم؟
  • خدمات شرکت لوله بازکنی فردوسی غربی با نیروهای متخصص چیست؟

  لوله باز کنی فرودوسی غربی در تهران  

نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

بسیاری از نشانه ها را می توان دال بر گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، حمام و جاهای دیگر دانست که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پایین نرفتن آب از سینک ظرفشویی یا دستشویی و یا حتی کاسه توالت و یا گرفتگی وان حمام و توالت فرنگی و بسته شدن راه عبور آب از کفشور پیلوت و یا مشاهده نشت نم و رطوبت به دیوار و یا سقف ساختمان از اتفاقات شایعی است که ممکن است در هر خانه ای به رخ دهد و یکی از دلایل عمده آن می تواند بسته شدن راه عبور فاضلاب در لوله ها دانست.

 

توضیحی مختصر درباره خیابان فردوسی غربی در تهران

خیابان فردوسی (نام پیشین: خیابان علاءالدوله، پیش از آن خیابان امین‌السلطان) یکی از خیابان‌های شمالی-جنوبی قدیمی تهران است. از دیرباز، با توجه به صرافی‌های متعدد و دلارفروشان غیر رسمی موجود در آن، این خیابان به یکی از خیابان‌های مهم شهر تهران از منظر اقتصادی تبدیل شده است. خیابان امام خمینی، حافظ، سعدی و پامنار و بهارستان و انقلاب اطراف خیابان فروسی غربی می باشند.

اگر شما ساکن تهران خیابان فردوسی غربی هستید نگران نباشید و کار را به کارشناسان شرکت لوله بازکنی پارس کمک در خیابان فردوسی غربی بسپارید تا در کمترین زمان و فوری بصورت تخصصی برای شما لوله بازکن متخصص را ارسال کند تا با تجهیزات کامل و پیشرفته خود اقدام رفع گرفتگی لوله در فردوسی غربی کنند.

تماس سریع با کارشناس

متخصص لوله بازکن شرکت پارس سرویس در فردوسی غربی

در صورت مشاهده علایم گرفتگی لوله فاضلاب چه کنیم

شما دوستان عزیز ساکن شهر تهران خیابان فردوسی غربی در صورت مشاهده علایم گرفتگی لوله که بطور کامل در قسمت بالا شرح داده شد، میتوانید فقط با یک تماس تلفنی با شرکت لوله بازکنی مطمئن فردوسی غربی  متخصص لوله باز کن در محل حاضر شده و تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی لوله میپردازد مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را رفع می کند.

شرکت پارس کمک لوله بازکنی ارزان قیمت فردوسی غربی دارای افراد متخصص لوله بازکن هستند که بصورت شبانه روزی آماده ارایه بهترین خدمات لوله بازکنی در خیابان فردوسی غربی تهران هستند.

تلمبه پلاستیکی لوله بازکن

شما در صورت مشاهده گرفتگی لوله و یا ترکیدگی لوله فاضلاب میتوانید راه های مختلفی را امتحان کنید. طور مثال از تلمبه پلاستیکی که یک روش قدیمی و جوابگو می باشد میتوانید در موارد گرفتگی سطحی لوله فاضلاب استفاده کنید. نحوه کار تلمبه پلاستیکی به این صورت است که قسمت پلاستیکی آرنرا به دهانه لوله فاضلاب میچسبانیم و دسته تلمبه را به بالا و پایین تکان میدهیم تا تلمبه پلاستیکی با عمل تراکم هوا شیی گیر کرده و یا جرم و رسوبات نشسته بر دیوار لوله فاضلاب را آزاد می کند.

  تلمبه پلاستیکی لوله بازکن

دستگاه فنر لوله بازکنی

شما با استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی میتوانید بدون کوچکترین تخریب گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را رفع کنید. نحوه کار دستگاه فنر لوله بازکی به این صورت است که نوک فنر لوله یازکنی رو درون لوله فاضلاب میذاریم و به آرامی به داخل لوله حرکت میدهیم تا جایی که به مانع برسد و نتوانیم فنر رو حرکت بدهیم.

در قسمت های زانو و اتصالات باید حرکت دادن فنر رو با دقت بیشتری انجام بدهیم و موقعی که مطمئن شدیم نوک فنر لوله بازکنی به محل گرفتگی رسیده، شروع به چرخوندن انتهای فنر میکنیم. نوک فنر دارای قابلیت ارتجاعی بالایی است بصورتی که دور مواد اضافی داخل لوله میپیچد. اگه فنر رو بیرون بیاریم میبینیم مواد اضافی که باعث گرفتگی لوله شده بودن، با فنر بیرون اومدن و گرفتگی باز شده. همچنین میتونیم برای سرعت بیشتر انتهای فنر رو به دریل وصل کنیم، چرخش سریع فنر امکان آسیب دیدن رو زیاد میکنه که در این حالت باید نکات ایمنی رو رعایت کنیم یا کار رو به افراد فنی کار لوله بازکن بسپاریم.

نحوه کار با فنر لوله بازکنی

ساخت محلول خانگی لوله بازکنی

شما در خانه با کمترین هزینه میتوانید یک محلوله لوله بازکنی ارزان بسازید. با استفاده از سرکه و جوش شیرین و آبجوش.

ابتدا مقداری از جوش شیرین خشک را درون لوله بریزید و بعد از چند دقیقه 1 فنجون سرکه را در لوله فاضلاب بریزید و حتما درپوش لوله را بگذارید تا از پخش بوی بد در فضا جلوگیری کند و پس از گذشت 30 دقیقه آب جوش را در لوله فاضلاب میریزیم تا محلول ساخته شده تمام لوله را پاکسازی کند.

محلوله لوله بازکن شیمیایی یا محلول جوهرنمک

محلول لوله بازکنی جوهرنمک را به راحتی میتوان از فروشگاه ها تهیه کرد. و در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب مقداری از آن را در لوله بریزید و تا 1 ساعت آب را بازنکنید تا محلول عمل کند. استفاده از این روش در دراز مدت باعث پوسیدگی لوله فاضلاب و یا ترکیدگی لوله فاضلاب میشود.

به هنگام استفاده از این روش حتما از دستکش و ماسک بهداشتی استفاده نمایید زیرا گاز محلول بسیار مضر است.

 

ترکیدگی لوله فاضلاب در فردوسی غربی

خدمات لوله بازکنی فردوسی غربی در تهران با نیروهای متخصص

بسیاری از موارد ترکیدن لوله و گرفتگی لوله جزء موارد اورژانسی و ضربتی محسوب می شوند به دلیل اینکه لوله بازکنی در کاری بدون تعطیلی است و این اتفاق تمام روند عادی یک خانه و ساختمان را مختل خواهد و ساکنان ساختمان از بوی بد فضلاب در امان نخواهند بود . بخاطر همین موضوع گروه پارس کمک تصمیم بر این گرفت تا خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در فردوسی غربی ارائه دهد.

استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن و همچنین حضور لوله بازکن حرفه ای در این شرکت و تشخیص درست ترکیدگی لوله فاضلاب نیز علت محبوبیت لوله بازکنی پارس کمک در فردوسی غربی است.