متخصصین لوله بازکنی باغ فیض با قیمت مناسب و فوری جهت رفع ترکیدگی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب آپارتمان ، مراکز تجاری و اداری و ویلاها در خدمت شما عزیزان ساکن منطقه باغ فیض تهران می باشند. شما عزیزان در صورت مشاهده ترکیدگی لوله فاضلاب و یا گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه باغ فیض میتوانید با لوله بازکنی ارزان و فوری باغ فیض ما تماس بگیرید. تا متخصص لوله بازکن حرفه ای فوری به آدرس شما اعزام گردد.

شماره تلفن لوله بازکنی باغ فیض تهران

این مشکل می تواند برای لوله های منتهی به سینک ظرفشویی، فاضلاب آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی و همین طور لوله کشی آب ماشین لباسشویی و ظرفشویی اتفاق بیافتد.

علائم گرفتگی و ترکیدگی لوله فاضلاب در باغ فیض

توضیحی مختصر درباره منطقه باغ فیض تهران

باغ‌فیض محله‌ای است در شمال‌غرب تهران که از جنوب به بزرگراه شهید حکیم از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه ستاری از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی محدود می‌شود. در ادامه علایم گرفتگی لوله فاضلاب را بطور کامل شرح خواهیم داد شما عزیزان ساکن منطقه باغ فیض  در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با این شرکت تماس بگیرید تا از بهترین خدمات لوله بازکنی شبانه روزی باغ فیض بهره مند شوید.

توضیحی مختصر درباره منطقه باغ فیض تهران

علائم گرفتگی لوله فاضلاب و ترکیدگی لوله در منطقه باغ فیض تهران

مشاهده نشت نم و رطوبت در دیوار و سقف ساختمان

ممکن است در قسمتی از ساختمان شما یا ساختمان همسایگان شما ترکیدگی لوله اتفاق افتاده و باعث ایجاد نم و رطوبت شده باشد. نشت آب همان چیزی است که باید به شدت نگران آن باشید. زیرا یکی از دلایل تخریب ساختمان ها ، ترکیدگی لوله و نشت آب است.حتی ممکن است نشت آب بسیار جزئی باشد ولی به مرور زمان ، کم کم به صورت رطوبت و نم جذب دیوارها و همچنین شالوده ساختمان شده و اگر باعث تخریب ساختمان نشود حتما به گچ دیوارها و سقف ساختمان صدمه زده و در مواردی باعث ایجاد بوی نم و رطوبت در کل منزل خواهد شد.

شما با مشاهده چنین صحنه ای در منطقه باغ فیض تهران سریعا با کارشناس لوله بازکن حرفه ای باغ فیض تماس بگیرید. متخصص لوله بازکن باغ فیض برای حصول اطمینان از نبود نشت نم و رطوبت یا عوامل ترکیدگی لوله ، از دستگاه های پیشرفته نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله استفاده می کنند. به وسیله این دستگاه می توان تشخیص داد که آیا در ساختمان شما یا همسایگان شما ، ترکیدگی لوله اتفاق افتاده است یا خیر.

مشاهده نشت نم و رطوبت در دیوار و سقف ساختمان

مشاهده حشرات و حیوانات موذی

در صورتی که خانه شما ویلایی و یا دارای حیاط می باشد از آنجایی که چاه اصلی فاضلاب در حیاط قرار می گیرد اگر شاهده زیاد شدن تعداد حیوانات و حشرات موذی مانند سوسک و موش در حیاط خانه تان شدید میتواند دلیل ترکیدگی لوله فاضلاب باشد.

بلند شدن موزائیک کف حیاط

همانطور که گفتیم چاه اصلی فاضلاب در حیاط قرار می گیرد و اگر لوله فاضلاب دچار ترکیدگی شود خاک اطراف لوله فاضلاب متورم میشود و باعث برامده شدن کف حیاط و در نتیجه بلند شدن موزائیک کف حیاط میشود.

عدم تخلیه آب از سینک یا روشویی

در صورتیکه آب ناشی از شستشو در سینک ظرفشویی و یا روشویی دستشویی و یا کفشور سرویس حمام و توالت تخلیه نشد و یا به آرامی تخلیه شد میتوان گفت لوله فاضلاب این ناحیه دارای گرفتگی میباشد.

تماس سریع با کارشناس

انواع خدمات لوله بازکنی در باغ فیض

  • استفاده از  پمپ لوله بازکنی فشار هوا برای رفع گرفتگی توالت فرنگی
  • حضور سریع و به موقع متخصص لوله بازکن در باغ فیض برای لوله بازکنی با قیمت ارزان 
  • بازکردن سریع لوله فاضلاب در باغ فیض با دستگاه لوله بازکنی و رفع نم و رطوبت
  • تشخیص ترکیدگی لوله در منطقه باغ فیض تهران با دستگاه های پیشرفته
  • استفاده از افراد باتجربه و آموزش دیده برای رفع مشکل با کمترین خرابی
  • رفع گرفتگی وان حمام در باغ فیض و بازکردن لوله توالت فرنگی در باغ فیض تهران
  • ارائه خدمات لوله بازکنی در ایام تعطیل و در هرساعت از شبانه روز

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در باغ فیض

لوله بازکنی در باغ فیض با دستگاه فنر لوله بازکنی

نحوه کار با فنر لوله بازکنی به این صورت می باشد که شما برای کار با دستگاه فنر لوله بازکن باید از دستکش مناسب استفاده کرد به اینصورت که نوک فنر رو درون لوله فاضلاب میگذاریم و به آرامی به داخل لوله حرکت میدهیم تا جایی که به مانع برسه و نتوانیم فنر رو حرکت بدهیم. در قسمت های زانو و اتصالات باید حرکت دادن فنر رو با دقت بیشتری انجام بدهیم و موقعی که مطمئن شدیم نوک دستگاه فنر لوله بازکنی به محل گرفتگی رسید، شروع به چرخاندن انتهای فنر میکنیم.

نوک فنر دارای قابلیت ارتجاعی بالایی است بصورتی که دور مواد اضافی داخل لوله میپیچد.

اگه فنر رو بیرون بیاوریم میبینیم که مواد اضافی که باعث گرفتگی لوله شده بودن، با فنر بیرون آمدن و گرفتگی لوله فاضلاب رفع شده. همچنین میتونیم برای سرعت بیشتر انتهای دستگاه فنر لوله بازکنی رو به دریل وصل کنیم، چرخش سریع فنر امکان آسیب دیدن رو زیاد میکنه که در این حالت باید نکات ایمنی رو رعایت کنیم یا کار رو به افراد فنی کار لوله بازکن باغ فیض بسپاریم.

دستگاه فنر لوله بازکنی

باز کردن لوله فاضلاب با مواد شوینده در منطقه باغ فیض

ظروف اگر راه آب لوله فاضلاب توالت شما مسدود شده ،1/4 فنجان ماده شوینده ظرف داخل کاسه بریزید سپس با مقداری آب آنرا بجوشانید. ماده شوینده مثل یک روان کننده عمل میکند و پس مانده های داخل فاضلاب را تمیز میکند بعد از آن به مقدار کافی آب داغ داخل راه آب بریزید. این روش در موارد گرفتگی سطحی جوابگو بوده است.

در صورت عدم رفع گرفتگی با لوله بازکنی تهران شرکت پارس کمک تماس بگیرید.

ساخت محلوله خانگی جوش شیرین، سرکه، آب جوش

در بسیاری از موارد گرفتگی های جزیی در خانه نیازی به لوله بازکنی حرفه ای نیست و شما دوستان با ساختن محلوله جوش شیرین، سرکه و آب جوش میتوانید مانع از گرفتگی لوله فاضلاب منزل خود شوید. این محلول را بسازید حداقل هفته ای یکبار از آن برای شستشو و پاکسازی لوله فاضلاب منزلتان استفاده کنید.

نحوه ساخت آن به این صورت می باشد که شما مقداری جوش شیرین را با 1 لیوان سرکه مخلوط کنید و داخل لوله فاضلاب منزلتان خالی کنید این نکته را بخاطر داشته باشید که حتما درپوش لوله را بگذارید تا از پخش بوی نامطبوع آن در فضا جلگیری کند.

در صورت انجام عملیات فوق و باز نشدن راه آب در منطقه باغ فیض تهران با لوله باز کنی با قیمت مناسب و ارزان و فوری باغ فیض تهران تماس بگیرید تا کارشناس لوله بازکنی با رعایت کامل نظافت و کمترین تخریب با دستگاه پیشرفته به رفع گرفتگی لوه فاضلاب بپردازد.

** سرعت و مهارت رمز موفقیت ماست **