نم و رطوبت در سقف و دیواره های ساختمان از نشانه های گرفتگی لوله، نشت و ترکیدگی لوله آب و فاضلاب می باشد و رفع آن نیز جز دسته کار های پر دردسر که اکثر افراد به دلیل تخریب و معطلی ها از آن فراری هستند اما دیگر جای نگرانی وجود ندارد زیرا شرکت پارس کمک، یکی از بهترین شرکت های تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران می باشد، رفع نم و رطوبت بدون نیاز به تخریب در تهران را با استفاده از دستگاه های بروز و مدرن تشخیص ترکیدگی لوله را فراهم ساخته است.

دوستان عزیز ساکن استان تهران به محض مشاهده نم و رطوبت در ساختمان با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید. سرویسکاران لوله، پارس کمک بصورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

تماس سریع با کارشناس

تشخیص گرفتگی لوله و رفع نم و رطوبت بدون نیاز به تخریب در تهران

در حال حاضر دستگاه های بسیاری به منظور رفع گرفتگی لوله بدون تخریب روی کار آمدند که تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب را برای کارشناسان نسبت به گذشته ساده نمودند. از جمله این دستگاه های تشخیص ترکیدگی لوله می توان به دستگاه های شنودی اگوستیک، دوربین حرارتی تصویری، دستگاه نشت یاب مادون قرمز و دستگاه رادیویی شبکه آب اشاره کرد که نحوه کارکرد آنها را در ادامه شرح خواهیم داد.

  • دستگاه نشت یاب مادون قرمز

یکی از دستگاه هایی که رفع نم و رطوبت ساختمان را بدون تخریب در تهران امکان پذیر نمودند، دستگاه نشت یاب مادون قرمز می باشد. نحوه کار این دستگاه به این صورت است که امواج مادون قرمز از طریق گیرنده و فرستنده مخصوص خود دریافت شده و محل دقیق نشتی آب را مشخص می‌کند. این دستگاه به خصوص برای تشخیص نشتی لوله آب در اعماق زمین بسیار کاربردی است.

  • دوربین حرارتی تصویری

نشت آب توسط دوربین های حرارتی آن هم بر اساس الگوهای خاصی امکان پذیر می باشد. ای دستگاه با استفاده از اختلاف دما  و الگوی خاصی، نشتی را تشخیص می‌دهد که این الگو در جاهای مختلف با هم متفاوت‌اند.

  • دستگاه رادیویی شبکه آب

با تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله با استفاده از دستگاه رادیویی شبکه آب، می توانید با روش های متعددی بدون تخریب و با رعایت کامل نظافت آن را برطرف کرد. نحوه کار این دستگاه به این صورت است که واحد پردازش گر اصلی دستگاه ارتباط ( تصویر ) و فاصله محل نشتی لوله را از هر یک از فرستنده های آبی و قرمز را مشخص می کند.

روش های رفع نم و رطوبت بدون تخریب در تهران

گاهی اوقات دلیل نم و رطوبت دیوار و سقف ها می تواند گرفتگی لوله و نشت آب بر اثر فشار در قسمت های اتصالی آن باشد. که با استفاده از روش های فوق می توانید محل دقیق آن را تشخیص دهید و با استفاده از روش های رفع گرفتگی لوله آن را باز کرده و سپس به کمک روش های زیر نم و رطوبت را از بین ببرید.

نکته : متاسفانه رفع نم و رطوبت بدون تخریب، تقاضای بسیاری از افراد می باشد اما نکته اینجاست که اگر نم و رطوبت ناشی از ترکیدن لوله آب یا فاضلاب باشد باید پس از تشخیص، قسمت مورد نظر تخریب و لوله تعویض شود!

  • رطوبت گیر

یکی از روش های مفید و کاربردی برای از بین بردن نم و رطوبت ساختمان بدون تخریب، استفاده از رطوبت گیر می باشد. نحوه کار آن مانند دستگاه های تهویه می باشد.

  • دستگاه تهویه

دستگاه تهویه نیز یکی از روش های دیگر برای رفع نم و رطوبت ساختمان بدون تخریب می باشد. سیستم تهویه با بهبود جریان هوا کمک شایانی به خشک شدن محل نم و رطوبت می نماید. دوستان عزیز، جهت رفع نم و رطوبت ساختمان بدون تخریب در تهران با شماره 09128506212 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان پارس کمک پس از تماس شما فورا به همراه تجهیزات کافی در محل حاضر شده و به رفع مشکل می پردازیم.

برای پیشگیری از نم و رطوبت در ساختمان چه باید کرد؟

  • از انداختن اشیا به داخل لوله فاضلاب خودداری کنید.
  • از ریختن تفاله چای و ... به داخل سینک ظرفشویی خودداری کنید.
  • از گرم کردن زیادی خانه خودداری کنید
  •  فاصله مناسب بین گل و گیاهان با دیوار را رعایت کنید.
  • از تهویه هایی مناسب در حمام ها و سرویس های بهداشتی استفاده کنید.
  • لباس های خیر را روی دیوار خانه پهن نکنید و آنها را در خارج از خانه خشک کنید.

قیمت رفع نم و رطوبت بدون تخریب در تهران

قیمت و هزینه رفع نم و رطوبت بدون تخریب در تهران توسط متخصصان شرکت لوله بازکنی پارس کمک، و سایر خدمات آن مطابق با نرخنامه مصوبه اتحادیه لوله بازکنی در تهران دریافت خواهد شد.