افرادی که در منطقه شرق تهران سکونت دارید، برای تخلیه چاه سپتیک با شرکت لوله بازکنی پارس کمک تماس حاصل فرماید. این مرکز تخلیه چاه با بیش از 15 سال سابقه درخشان در اموری همچون لوله بازکنی و تخلیه چاه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. در ادامه این مطلب سایر  خدمات این مرکز تخلیه چاه سپتیک در شرق تهران را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

تماس سریع با کارشناس

تخلیه و لایروبی سپتیک تانک در شرق تهران 

تحلیه و لایروبی سپتیک تانک در شرق تهران به این صورت است که پس از تماس شما با مرکز،تیم تخلیه و لایروبی چاه فاضلاب و سپتیک در محل مورد نظر شما حاضر می شوند و پس از بررسی های لازم  روی چاه سپتیک شما، در صورت تشخیص نیاز به لایروبی چاه سپتیک، لایروبی را آغاز می کنند. در برخی از مواقع نیز با استفاده از مایعات تخلیه چاه سپتیک صورت می گیرد.

((بهترین دستگاه ها برای تخلیه چاه سپتیک در حوالی دریاچه چیتگر در خدمت شماست))

کارایی چاه سپتیک، حفظ و نگهداری فاضلاب و عدم اجازه نشت از آن و یا به آن توسط محیط اطراف می باشد که باید در دوره‌ های کوتاه توسط تانکرهای مخصوص تخلیه شوند. جداسازی مواد جامد و فضولات از آب و انتقال آب به مکانی دیگر از دیگر کاربردهای مخزن سپتیک می باشد.

مراحل انجام کار لایروبی سپتیک تانک ها توسط پارس کمک

پس از تماس شما با تخلیه چاه سپتیک شرق تهران ، متخصصان پارس کمک با حضور فوری در محل مورد نظر شما با استفاد از پمپ های ساکشن قوی فاضلاب درون چاه سپتیک را تخلیه می کنند و بعد از این مرحله درب چاه باز می شود. پس از یک الی دو روز دیگر متخصص تخلیه چاه سپتیک پارس کمک با استفاده از تجهیزات کامل و رعایت نکات ایمنی وارد سپتیک تانک میشود. متخصص تخلیه چاه سپتیک شرق تهران با استفاده از دیلم و تراشیدن و لایروبی لایه های فضلاب درون چاه می پردازند. این کار باعث می شود تا درون چاه سپتیک جای بیشتری برای فاضلاب ورودی داشته باشد.

قیمت تخلیه چاه سپتیک در شرق تهران

شرکت پارس کمک قیمت تخلیه چاه سپتیک در شرق تهران را براساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه کرده و از آن تجاوز نمی کند. قیمت های ارائه شده در پارس کمک کاملا رقابتی و منصفانه بوده در قیمت ارزان تخلیه چاه سپتیک یکی از دلایل برتری پارس کمک و عامل رقابت آن با سایر شرکت های تخلیه چاه در تهران می باشد. قیمت ارزان حفر چاه سپتیک در شرق تهران نیز یکی از دلایل رضایتمندی مشتریان پارس کمک می باشد.

علائم پر شدن چاه سپتیک در شرق تهران

پر شدن چاه سپتیک همراه با  با علائمی است که در این بخش به معرفی این علائم می پردازیم :

بوی بد و نامطبوع در حیاط و پارکینگ شرکت و منزل های مجهز به چاه سپتیک

سر ریز شدن فضولات و لج فاضلاب از دریچه چاه
زیاد شدن حیوانات موذی همچون سوسک و موش و ...

در صورت مشاهده علائم پر شدن چاه سپتیک سریعا با مرکز تخلیه چاه سپتیک در شرق تهران تماس بگیرید.

(تخلیه چاه سپتیک ارزان و تضمینی شرق تهران در خدمت شما می باشد)