شرکت پارس کمک با 15 سال تجربه درخشان در زمینه خدمات تخلیه چاه شهرک والفجر تهران مانند لایروبی، کف تراشی، حفر چاه، رفع نم و رطوبت، رفع بوی بد فاضلاب، پیدا کردن درب چاه و ... فعالیت می کند. پارس کمک سال ها است در تهران و مناطق مختلف آن مانند شهرک والفجر در منطقه 6 آماده انجام خدمات تخلیه چاه می باشد. قیمت تخلیه چاه در شهرک والفجر بسیار مناسب بوده و کیفیت بالای خدمات باعث رضایت مشتریان گردیده.

پارس کمک با تیم مجرب و حرفه ای و همچنین دستگاه و تجهیزات پیشرفته توانسته جایگاه خوبی در میان شرکت های تخلیه چاه در تهران کسب کند و خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می دهد.

تماس سریع با کارشناس

با ما همراه باشید تا با شرکت پارس کمک و خدمات آن بیشتر آشنا شوید.

 

معرفی خدمات تخلیه چاه شهرک والفجر شرکت پارس کمک

تخلیه چاه با ماشین ساکشن

شماره تماس

09128506212

پارس کمک قادر به انجام کلیه خدمات تخلیه چاه در شهرک والفجر می باشد و خدمات تخلیه چاه خود را با بالاترین کیفیت و منماسب ترین قیمت ارائه می دهد. در ادامه با لیست خدمات پارس کمک آشنا خواهید شد:

تخلیه چاه فاضلاب جذبی:

تخلیه چاه فاضلاب جذبی در شهرک والفجر را از شرکت پارس کمک بخواهید. پارس کمک با کادر متخصص چاه بازکن در کوتاهترین زمان در منطقه حاضر شده و با دستگاه پیشرفته ساکشن اقدام به تخلیه چاه جذبی شما می کند. چاه جذبی از سه قسمت میله، انباره و گلدانی تشکیل شده است.

تخلیه چاه سپتیک:

چاه سپتیک یا سپتیک تانک یک مخزن از جنس بتن یا هر جنس مقاوم در برابر خوردگی و نفوذ آب است که فاضلاب را درون خود نگهداری می کند و پس از پر شدن مانند چاه های جذبی باید تخلیه شود. تخلیه چاه سپتیک در شهرک والفجر را می توانید از پارس کمک بخواهید.

لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب:

لایروبی در شهرک والفجر که پس از تخلیه چاه انجام می شود برای چاه بسیار مفید است. در عملیات لایروبی رسوبات از بدنه چاه کنده شده و چاه نو می شود. لایروبی برای بالا بردن عمر چاه بسیار مفید است و بعد از لایروبی مدت زمان پر شدن چاه کوتاهتر می شود.

حفر چاه در شهرک والفجر:

یکی از خدمات پارس کمک در شهرک والفجر حفر چاه با بالاترین کیفیت، قیمت مناسب و در زمان کوتاه می باشد. پارس کمک آماده حفر چاه جذبی و سپتیک در منطقه شهرک والفجر می باشد. کافی است تماس بگیرید تا حفر چاه در شهرک والفجر توسط چاه کن حرفه ای انجام شود.

شهرک والفجر کجاست؟

شهرک والفجر در شمال تهران و در منطقه 6 واقع شده است. در جنوب شهرک والفجر محله یوسف آباد واقع شده، شهرک والفجر در شمال محله امیرآباد قرار گرفته و  بزرگراه شهید همت در شمال آن واقع شده و بزرگراه حکیم در جنوب آن قرار دارد. شهرک والفجر از غرب به خیابان کارگر شمالی (امیرآباد سابق) و بزرگراه چمران، و از شرق به خیابان شیخ بهایی جنوبی محدود می‌شود.

برای دریافت خدمات تخلیه چاه در شهرک والفجر و خیابان های اطراف آن کافی است با پارس کمک تماس بگیرید تا در اسرع وقت تیم جاه بازکن به محل اعزام شود.

چرا باید پارس کمک را انتخاب کنیم؟

چرا باید از میان شرکت های بسیاری که در زمینه تخلیه چاه در منطقه شهرک والفجر فعالیت می کنند پارس کمک را انتخاب کنیم؟ در زیر به چند مورد از علل برتری پارس کمک اشاره می کنیم:

  • سرعت انجام خدمات تخلیه چاه شهرک والفجر
  • قیمت مناسب تخلیه چاه در شهرک والفجر
  • کادر حرفه ای چاه باز کن و چاه کن
  • خدمات شبانه روزی
  • تجهیزات پیشرفته
  • ماشین ساکشن پرقدرت
  • 15 سال سابقه و تجربه درخشان
  • اراائه خدمات تضمینی تخلیه چاه در شهرک والفجر

خدمات ما شامل تخلیه چاه در شهرک غرب و لوله بازکنی و تخلیه چاه حرفه ای در شرق تهران نیز می شود.

اصول حفر چاه در شهرک والفجر

برای حفر چاه در شهرک والفجر ابتدا باید زمین و خاک مناسب برای حفر چاه شناسایی شود. محل مناسب برای حفر چاه باید از چاه های مجاور فاصله داشته باشد و از دیوار و ستون ها فاصله داشته باشد. همچنین نباید لوله کشی آب از اطراف چاه عبور کند.

بعد از انتخاب محل مناسب برای حفر چاه باید عمق مناسب میله چاه توسط مقنی تخمین زده شود و حجم انباره محاسبه گردد. در حین حفاری چاه جذبی باید کلیه اصول ایمنی و فنی حفر چاه رعایت شود تا یک چاه کاملا ایمن داشته باشیم.

کول گذاری در چاه باید در فاصله های معین انچام شود تا چاه مستحکم شده و دیرتر ریزش کند. طوقه چینی چاه نیز از موارد مهم حفر چاه است که باید با مواد مناسب و با دقت صورت گیرد. توجه به گازهای درون چاه برای حفظ جان چاه کن الزامی است و باید تدابیر لازم در این باره اندیشیده شود.

 

در صورت نیاز به خدمات تخلیه چاه در شهرک والفجر کافی است با شرکت تخصصی پارس کمک تماس بگیرید تا کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن در محل حاضر شوند و خدمات مناسب با قیمت مصوب و کیفیت بالا به شما ارائه دهند.

تماس سریع با کارشناس

کلیه خدمات تخلیه چاه شهرک والفجر شبانه روزی است و در هر ساعتی می توانید با با تماس بگیرید.

 

***تضمین خدمات نشانه تعهد ما به شماست*** 

 

معرفی خدمات تخلیه چاه شهرک والفجر شرکت پارس کمک